AGP graficka karta a Atmel ARM

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Neděle Listopad 2 22:27:35 CET 2008

No, ja som sa pred nejakym casom boril s viacerymi cipmi so zaintegrovanym videom, je to teraz celkom moda. Okrem ineho aj s AVR32 (mimochodom to bude presne to iste video v tych ich ARMoch, aj ked tie podla vsetkeho robia Francuzi a nie norski studenti, datasheet je v tomto identicky - zjavne copy paste), samozrejme demo aplikacia (nieco ako slideshow) na demoboarde isla OK, ale malo to taku kuzelnu vlastnost, ze ked som zacal do neho seriozne busit, tak ked sa mu zachcelo, vypadavala mu synchronizacia... S tym sa samozrejme norski studenti nepochvalili... A inak ako na dodanom prtatom LCDcku sa to pouzit nedalo, to PLLko  co tam maju ma taky hrozny jitter ze sa obraz na beznom VGA monitore mal seriozneho Parkinsona (potom co som musel pomerne zasadne prefackat ten ovladac aby pri vacsom rozliseni ten synchron nevypadaval aj pri statickom obrazu).

The devil is in the details.

wek