LCD Sony AM309 datasheet?

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Neděle Listopad 2 21:07:41 CET 2008

Tak je to zrovna A75, ale to bude asi stejne, 2x A60 se stejnou zavadou mam
taky ;-)
Zkusim tam zavolat, aspon ta A75 byla normalne koupena a asi k ni najdu i
papiry. Jeden displej z A60 mam uz vymontovany, tam zrovna odeslo neco
mechanickeho, pomohlo prehozeni CCD chipu do standarne postizeneho fotaku.
Fotaky jsme jinak pouzivali pro aplikaci v prumyslu, ted uz je to nahrazene
kamerami, ale kdyby byly dostupne, bylo by to OK, fungovali dobre a celkem
dlouho.

K tomu displeji jsem uz neco nasel, pres identifikaci radice, co je na
paskovem privodu (ACX306.... ) a je to hloupe zarizeni, potrebujici slozity
radic (nema pamet). Odpociva dal v supliku ;-)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Dušan Doležal
Sent: Sunday, November 02, 2008 8:40 PM
To: HW-news
Subject: Re: LCD Sony AM309 datasheet?

Doufam ze vam ted nezkazim radost zhacenim zdroje LCDcek :-) ale tohle je
znama zavada senzoru ktera postihuje pomerne dost fotaku (nekde bych i nasel
seznam), ta A60 je mezi nimi. Podstatne je ze tenkrat vyrobce (tusim
Fujifilm?) slibil bezplatnou vymenu i po zaruce a ty CCdcka meni dodneska,
zrovna pomerne nedavno je nechavali spravovat dva mi znamy. Takze pokud ten
fotak nechcete schvalne hodit do skrapy tak to muzete odnest do servisu,
meli by vam to bezplatne opravit.

Nasel jsem i ten seznam:
http://digiarena.zive.cz/default.aspx?article=2966

Dusan Dolezal