vikend: 2.2GSps AD prevodnik

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Neděle Listopad 2 19:31:35 CET 2008

len tak vikendovo... pre jednu aplikaciu v SPS som hladal som nejake
rychle AD prevodniky, celkova pozadovana rychlost je v rade 10GSps.
Pozeral som u Analogu a TI, kde sa mi zdalo ze som uz nieco rozumne v
rade G videl, ale najrychlejsie som u nich nasiel "len" okolo 500M.
Podobne u TI.
Tosa ma neskor nasmeroval na Maxim a voila - v standardnom katalogu maju
2.2 Gsps/8 bit prevodniky MAX109. Vid.
http://www.maxim-ic.com/quick_view2.cfm/qv_pk/5391 Celkom milo ma to
prekvapilo, poslal som poziadavku na cenu, som celkom zvedavy :-)
Ked sa k tomu prilepi nejake rychlejsie FPGA tak si clovek moze doma
postavit uz celkom slusny digitalny osciloskop :-)
b.