Pruchozi zatez 50 Ohm BNC

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Neděle Listopad 2 12:47:14 CET 2008

Jednou jsem to videl otevrene, jsou tam ty klasicke zelene Tesla
rezistory, typ neznam, ale asi to bude jak rikas. Vyrobe bych se zatim
chtel vyhnout jak jsem rikal.
Ja si to s atenuatorem urcite nepletu, jen jsem zminil, ze pripadne bych
bral i nejakou zakladni sadu atenuatoru v podobnem provedeni.

Tosa