Pruchozi zatez 50 Ohm BNC

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Neděle Listopad 2 11:09:54 CET 2008

Mozna to neni presne to co shanite, ale v mem pripade to bylo zadarmo.
Pro mereni osciloskopem na konci 50R vedeni jsem pouzival T rozdvojky a
terminatory drive hojne pouzivane v koaxialnich ethernet sitich (50R odpor v
BNC cepicce - ale o vykonu nemam potuchy odpor uvnitr byl velikosti 0207 tj.
klidne mohl byt 0.25W nebo taky 0.6W).
Toho se jeste na rade mist vali mraky a nikdo uz to nechce.
Neni to ale tak kompaktni jak bylo v puvodnim pozadavku.
Take to nebyly zadne stovky ani tisice megahertzu, tam už by to, ze ukoncovaci
odpor neni v ose toho vedeni mohlo setsakramentsky vadit.

Jakub Ladman