Pruchozi zatez 50 Ohm BNC

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Sobota Listopad 1 20:29:28 CET 2008

Preji pekny sobotni vecer.
Poradil by mi nekdo kde se daji koupit 50 Ohmove pruchozi zateze maleho
vykonu s BNC konektory (male a female, prodlouzeni vedeni)? Mam tu
pujcenou jednu takovou od Tesly. Podle udaju na ni je to 50 Ohm/0,2 W.
Kdyby ten vykon byl o neco vetsi (dejme tomu do 1 W) a delka modulu o
neco kratsi (tento ma cca 80 mm coz uz je na konektory celkem zatez),
tak by to bylo jeste lepsi. Pracovni frekvence do 10 MHz.
Chci to jen pro sebe, hotove vyrobky, nejake 2 ks, cena je rozhodujici.
Vzal bych si i nejake atenuatory, kdyby byli u stejne spolecnosti ve
stejnem provedeni.
Ukazka co hledam  http://tosa.ptmodel.cz/pruch_zatez.jpg
Diky za tipy (tak schvalne kdo mi tam najde neco co bych nespecifikoval
:-)  )

Tosa