dokonceni DDS

Tomas Dresler dresler@hw.cz
Sobota Listopad 1 15:47:09 CET 2008

Posilam velkou gratulaci!

--
S pozdravem/with best regards

	Ing. Tomas Dresler

mailto:dresler@hw.cz

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Marek Sembol
Sent: Saturday, November 01, 2008 3:28 PM
To: HW-news
Subject: OT: dokonceni DDS

Zdravim,
neda mi to nepodelit se, ze jsem dnes konecne dokoncil DDS by Balu i
po mechanicke strance. Teda az na prisroubovani tech 4 sroubku
krabicky, ktere jsem za tu dobu stavby bezpecne ztratil:)
Ja vim, trvalo mi to hrozne, ale porad byl nejaky problem (nebyl cas,
nebyly soucastky, nechtelo se mi. Ten posledni problem je nejhorsi.
Jak rikal deda - kdyz se clovekovi nechce, je to horsi jak by nemoh:)
Diky vsem, kteri mi pomohli (at uz shanenim soucastek ci radou),
hlavne Baluovi za super konstrukci a jeho rady.

Marek