RS232 pres internet

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Sobota Listopad 1 10:30:16 CET 2008

xPorty bereme z Olympa tak snad to napodobeniny nebudou.
Zatím jsem narazil na tyto problémy:
1) xPort si nenačte IP adresu z routeru v dynamickém režimu
2) xPort nepošle data ven přes router
3) xPort občas vypadne a nepošle žádné data na server. (Naštěstí mám zapojen kouzelný vývod Reset a spojení si hlidáme)

Použiváme protokol TCP, přenos xPort -> server.
Kolega udělal simulátor naší aplikace. V místech kde to nefunguje, si zakazník připojí PC. Pokud se dostane na net, tak si spustí simulátor a vyzkouší spojení na server. Trochu to pomohlo, správci sítě se už nemohou tvrdit že to mají na 100% dobře nastavené. Ale jsou modemy ADSL, kde simulátor na PC jede bez problému, ale xPort ne. V jednom případě mne ze zoufalství napadla poslední možnost a to spustit na serveru druhý driver na jiném portu. A najednou to jede. (Na původním driveru jede 30 xPortu bez problému.) Stejný xPort po připojení na GPRS modem přes notebook jede okamžitě.

Teď se pokuším vysledovat na síti přes Wireshark co se děje. Chci chyby zdokumentovat a poslat do Lantronixu.

Michal Gregor

  ----- Original Message -----
  From: Pavel Poucha
  To: 'HW-news'
  Sent: Saturday, November 01, 2008 9:36 AM
  Subject: RE: RS232 pres internet

  Dobrý den,

  máme prodáno několik tisíc zařízení s Xporty a samotných Xportů už přes 10.000. Ne že by Xporty byly bez problémů, ale že by nechtěly fungovat na určitém routeru, s tím jsem se tedy ještě nesetkal, ani to nikdo nehlásil. Nemáte nějaké napodobeniny ?

  S pozdravem

  ing. Pavel Poucha

  jednatel

  papouch@papouch.com