Digitalizace Brno

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Sobota Listopad 1 09:30:10 CET 2008

Zdravím.

> No vyborne, tak jedna vec je jasna. Nazvy si klidne dopisu sam, jeste ze
> to TV umi. EPG ale chybi proc? Je to taky nekompatibilita?

Asi ano. Bohužel program "scan" se EPG nezabývá, takže tam jsme na nic
nepřišli, a kaffeine opět EPG zobrazuje korektně - jediné programy, kde mi
nejde EPG, jsou testovací streamy CT1 a Novy HD z muxu O2, ale to bych řekl,
že je problém na vysílači :-) - u HD Novy navíc nejde zvuk, ačkoliv kaffeine
by měl zvuk v AC3 zvládat naprosto v pohodě - zajímavé je, že ze zvukového
kanálu (obou) se linou pazvuky jako při extrémně zarušeném signálu (štěkání,
krátké hvizdy, lupání apod.), takže nějaká informace tam jde, ale rozkódovat
se mi ji nedaří (ačkoliv ffmpeg, který to zpracovává, má autodetekci typu
streamu velmi propracovanou a dokáže přehrát prakticky vše, co se může
v praxi vyskytnout).

> Nezlobte se na me, ale je to pro me dost amatersky pristup, pustit do
> vysilani nevychytane nastaveni. DVB-T jsme si zkouseli nastavit na
> laboratornim vysilaci a je to otazka jedne hodiny vcetne mereni vsech
> chybovostnich a kvalitativnich parametru. Nehlede na to ze veskere
> nastaveni stacilo pouze prenest ze starych muxu.

Staré muxy pro ně dělalo ČRa, nové si už asi dělají sami... Možná mají
nějakou "pokročilou" technologii, která prostě využívá všech aktuálních
rozšíření specifikací, které se nemusí líbit STBčkům, která umí jen základní
standard...

> No mozna si to predstavuji moc jednoduse, ale byl cas se na takovy krok
> pripravit.

To zcela určitě.

> Tosa

Zde je samozřejmě chyba, do toho testu patří operátor ==. V C bych na to dal
pozor, ale tady v textu mi to nějak uniklo :-).

S pozdravem Pavel Troller