Digitalizace Brno

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Sobota Listopad 1 09:06:10 CET 2008

No vyborne, tak jedna vec je jasna. Nazvy si klidne dopisu sam, jeste ze
to TV umi. EPG ale chybi proc? Je to taky nekompatibilita?
Nezlobte se na me, ale je to pro me dost amatersky pristup, pustit do
vysilani nevychytane nastaveni. DVB-T jsme si zkouseli nastavit na
laboratornim vysilaci a je to otazka jedne hodiny vcetne mereni vsech
chybovostnich a kvalitativnich parametru. Nehlede na to ze veskere
nastaveni stacilo pouze prenest ze starych muxu.
No mozna si to predstavuji moc jednoduse, ale byl cas se na takovy krok
pripravit.

Tosa