Digitalizace Brno

Rollfree rollfree@volny.cz
Sobota Listopad 1 01:59:44 CET 2008

http://www.digizone.cz/diskuse/1021/

rollfree

***************************
Od: "Petr Tošovský" <PetrTosHW@PTmodel.cz>

Zdravim vsechny.
Chtel bych se zeptat jestli je tu nekdo, kdo sleduje veci okolo
digitalizace TV vysilani. Vcera v noci doslo ke zmene multiplexu (Brno),
takze jsem dnes po prichodu domu preladoval. Nemuzu si pomoct, ale zda
se mi ze vysilane kanaly jsou v horsi kvalite nez byly predtim. Navic
neni ve streamu videt EPG a CT kanaly nemaji ani popisky (nazvy) stanic.
Provedlo se neco spatne pri vyhledavani kanalu nebo pozorujete stejny
stav? Jedna se o neco prechodneho? Moc jsem ted nesledoval co se to
deje, tak snad se neptam na neco co vsude rikali.
Diky za info

Tosa