HDV kamera & digifotak ??

Jindra Polívka jpolivka@mbox.vol.cz
Sobota Listopad 1 01:10:57 CET 2008

Ne vsude taham velkou zrcadlovku a na smlouvy mi v pohode staci Olympus
560UZ a nasledne prevod pres ABBYY temer bez chyby. Z kamery bude asi male
rozliseni. HD zatim nepouzivam, ale treba to pujde i kdyz tem amaterskym moc
neverim. Nic neni zadarmo a to hlavne a v temer kazdem oboru tzv. vyrobni
prostredek. Ale treba se mylim a bezna spotrebka HD je dnes lepsi nez profi
kamera stara 5 let. Ale jak rikam, zatim jsem si ji netroufnul koupit.
Jindra Polivka

----- Original Message -----
From: "Kubat Tomas" <tomas_k@comap.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, October 31, 2008 9:06 PM
Subject: OT: HDV kamera & digifotak ??

dobry vecer.
uvazujeme o upgrade digifotaku, pro porizovani dokumentaci a do ted nam
stacil
olympus c-700 ultrazoom s 2mpx. napadlo me koupit tu kameru s velkym
rozlisenim,
jako ze i video muze byt dobra pomucka. chtel jsem se zeptat, jestli si
z toho
"filmu" muzu dodatecne vybrat treba jen nejlepsi "fotky" ? mam ale
pocit,
ze bude pouzita nejak komprese, ktera mi to znemozni ?? nebo to lze
nejak takhle podobne
realizovat ??
dekuji za info.
tomik.