Patecni startovaci kabely

Stanislav Šmejkal smejkal@smejkal.com
Sobota Listopad 1 00:59:56 CET 2008

> Ale jo, da se zabranit leccemu, treba uz tim, ze do neprehlednych
> zatacek jedes pomalu, a nebo tim, ze na sebe klidne nechas troubit
> magory za sebou, kdyz cekas na krizovatce, az bude mozne jet opravdu
> bezpecne. Jak ovsem rikam, vsemu zabranit nemuzes.

K tomu se pridam. Nebudu rozepisovat vsechny nehody ve svem starem aute, ktereho
jsem se prave zbavil, ale dopocital jsem se patnacti kousku za 210000 km
prevazne v Cesku a Polsku. Jsem kamarady oznacovany od pilot po blazen ALE ani
jednu nehodu jsem za tu dobu nezavinil, za rychlost platil jedinou pokutu a
bonusy od pojistovny mam plnych 84 mesicu. Pokuty platim akorat za doklady,
proslou technickou a kraviny jako stani na travniku.

Tech patnact nehod se proste odvratit nedalo, jako ridic VW Polo (hodne male
auticko) jsem se snazit "nepotkavat" ostatni, ale proste nekterym vecem nezabranite.

Ale co chci napsat je deziluze kterou trpim uz tri roky, kdyz si vzpomenu, jak
se jezdilo po severskych zemich. Prvni den jsem se v pohode prizpusobil tamni
pohodicce 80 km/h a problemy zacal mist po vyjezdu z trajektu v Tallinu. Proc to
sakra nejde i u nas, vzdyt vzdalenosti mame skoro o rad mensi ...

Standa