Robotour - ako teda zvitazime?

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Sobota Květen 31 22:25:55 CEST 2008

From: "Jan Waclawek" <konfera@efton.sk>
> Aha, takze je tam vyznamne prevysenie? V com presne spociva to "vypadali
> by
> jiinak"?
>
> A, rypnem si, nezvitazili vlani nahodou neprazaci? :-)

To mě napadlo při pohledu na tento obrázek:
http://robotika.cz/competitions/robotour2007/teams/nora.jpg ale nevšim jsem
si, že dotyčný tým je zrovna z Prahy. Možná že zdání klame a mají těžiště
nízko, nevím. Možná to funguje obráceně a přespolní pro jistotu počítali se
vším, zatímco někteří místní naopak známé prostředí podcenili:-)

> PS ta kamera na odmeriavanie znie zaujimavo, ale len ak sa take nieco da
> hotove
> kupit.

Koupit hotové to asi půjde jen hodně draho. Ale osobně dávám přednost
vlastnímu řešení založenému na tom, že když už tam budu dělat neuronovku z
jiného důvodu, tak můžu stejný engine použít i k dalším účelům, jako je
např. vyhodnocení posunutí obrazu. Množství lidské práce navíc bude již malé
a procesorový čas někde seženem.

PH