osciloskop - kam tento svet speje :-)

Jan Blatniak 20n60a@gmail.com
Pátek Květen 30 20:16:04 CEST 2008

gatilo napsal(a):

> 31.5.2008, 12:37:28
>dobry den
>
>Kdyz uz se tu propiraji ty osciloskopy, nemate nekdo nejake zkusenosti
>s timto geretem: http://www.welec.de/english/05_products/products_01_overview.htm
>Papirove vypada celkem normalne, ale vzhledem na to jak levne se da
>poridit, ocekavam ze nekde bude nejaky pes zakopan.
>

>S pozdravem Pavel
>  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

Zkusenosti mam,
 v ruke som mal  konkretne w2022 - zaver nepouzitelne sice sa to hrdi
200MHz realne do cca 10MHz
Kanaly sumia na 1x a 2 x rozsahoch sa neda skoro vobec merat (len
zobrazuje), na  5x sum minimalny ako tak to este ujde
Pri zapnutom 1 kanale ide svizne 2kan. sa nekonecne spomali.
Skusal som cca 3ks zda sa ze uvedene nedostatky su vlastnostou tychto
pristrojov.
JB