OT: Kopírování souborů ve Windows XP + SP3

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Pátek Květen 30 21:59:20 CEST 2008

Hezký večer,

    když už tu tak běží téma o 11. přikázání, tak mám podobný problém.
Běžící Windows XP + SP2. Pak jsem dostala nápad, přidat SP3. Dala jsem
jej na dva počítače a všechno je v pořádku. Tak jsem jej dala i na ten
třetí a dějí se věci. Systém odmítá kopírovat a přenášet soubory mezi
okny. Jakmile je otevřené nějaké okno a chci nějaký soubor, nebo složku,
překopírovat. Tak se sice na začátku tváří jako že to půjde. Dokonce se
ukáže jestli bude kopírovat, nebo přesouvat (ten křížek u kurzoru). Ale
potom se nestane nic. Žádná nabídka, žádné přesuny, žádné kopírování.
Přesouvat ikony, soubory a složky po ploše okna lze. I po ploše systému.
Zrovna tak lze vytvářet nové složky přes pravé tlačítko (tedy vlastně
přes levé, ale raději to nebudu komplikovat).

    Pokud na kopírování či přesun použiju TotalCommander, je to bez
potíží. Ale systém nic takového nechce dovolit. Koukala jsem i na webu
Microsoftu, ale jestli existuje soutěž o nepřehledné stránky, tak web MS
docela útočí na první místo. Jelikož se jedná o OEM, tak se mám obrátit
na prodejce. No nevím, raději to zkusím tady. Kolega mi říká, že když to
jde přes TC, tak to nemám řešit a nechat to tak, jak to je. Což se mi
ale vůbec nelíbí. Už proto, že kopírování z okna do okna je značně
praktické.

    Je tu trošku zádrhel, počítač nemá přístup k internetu. A ani nechci
aby jej měl.

    Linuxový uživatelé snad prominou, ale měnit systém nebudu.

					Saša K. Svobodová

            www: http://www.zirafoviny.cz

           mail: sasa . svobodova      @            centrum.cz
   mobilni mail: svobodova . sasa      @       vodafonemail.cz