problem s nastavenim rozlisenia v XP

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Pátek Květen 30 14:37:48 CEST 2008

a to je este podla mojej skusenosti uzivatelsky interface tych LeCroyov
neporovnatelne prehladnejsi a pohodlnejsi nez u obdobneho Tektronixu.
Pred 2 rokmi sme kupili paletu WaveRunnerov a nikto sa zatial nestazoval
:-)
http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/dscf6402.jpg
Bez manualu alebo rychleho skolenia sa tam clovek ale nezaobide.
Napriklad az do minuleho tyzdna som vzdy vytlacil namerany priebeh,
dopisal a dokreslil tam poznamky a zalozil do sanonu. V elektronickej
forme podobne, urobit screenshot, vlozit do wordu a popisat co tam
vidime. Nevedel som ze je tam uz od vyroby program s ktorym sa da
pomocou touchscreenu kreslit a pisat priamo na obrazovku osciloskopu a
potom to cele ulozit ako obrazok/html/pdf. Celkom ma to nasralo, lebo
tolko casu sa s tym dalo usetrit. Uz len to ze si nemusim do zosita
pisat ktory obrazok co znamena...

b.