OT Robotour - bodování

ondra luciusb@centrum.cz
Pátek Květen 30 14:10:47 CEST 2008

Vyjeti robota znamena smrt pro daneho robota a vsechny za nim. Error
tlacitko je opravdu neco trochu jineho, je to moznost dat jednou za usek
pobidku robotum (je povoleno jedno zmacknuti tlacitka pro celou kolonu
dohromady za kazdy usek), pri tom prichazi o vsechny body z daneho
useku. To ze stejnym zpusob by se melo penalizovat i vyjeti zadnich
robotu tam neni a imho by  byt melo. Ono ve skutecnosti to neni takovy
rozdil (rozdil 2body na jizdu, 4 pokud je prekazka), ale ta
psychologicka pobidka ze se nemusi vyplatit nasadit dalsi roboty tam je.
To ze kolona znevyhodnuje slabsi tymy je pravda, ale to asi nebude
chyba. Proste pro vytezstvi je potreba dost prace.