Re: Re: OT Robotour - bodování

Kamil Rezac krezac@gmail.com
Pátek Květen 30 13:08:01 CEST 2008

> Ano, ale lider zostava v hre presne s takou istou pravdepodobnostou ako taky isty robot chudobnejsieho timu.
> Ale chyba jedneho zo skupiny nijako nepenalizuje lidra.

Ondra psal, ze to neni specifikovano, me to naopak z "Pokud ale tým
využije tlačítko ERROR nezískává za daný úsek bod žádný. Navíc pokud
robot vyjede z cesty, aktuální pokus končí pro něj a všechny roboty v
koloně za ním." podle slova NAVIC prijde, ze chyba kterehokoliv robota
zpusobi, ze tym nema za usek ani jeden bod i kdyz HEAD projel bez
chyby (takze leader sice zustane ve hre, ale bodove ho to poskodi
proti situaci, kdy by jel sam)

> Ty brdo, to stalo fakt tolko? A ja som si vcera pozeral aj tu stranku tej kosickej firmy, co ho robila, ze reku sa aspon spytam co to stoji, ze mozno to bolo par tisicok a ze by som do toho pripadne aj zainvestoval ako sponzor nejakeho timu... No tak asi celkom iste nie... :-(

Ty pioneery myslim zacinaji na 150-200kKc uplne hola verze (mozna je
to kvuli kurzu dolaru dneska jinak)
Matne si pamatuju, ze u toho kosickeho rikali neco o milionu...

KR