problem s nastavenim rozlisenia v XP

Hfmcons hfmcons@gmail.com
Pátek Květen 30 12:29:46 CEST 2008

V nastaveni monitoru si zvolte ovladac jaky vam bude vyhovovat resp. pri zmene rozliseni nejspis doslo i ke zmene ovladace monitoru. Co je jaky monitor zac, najdete v souboru monitor.inf nekde v systemu. I kdyz to neni bezny desktop, mohlo by se to chovat stejne.
S pozdravem,
                     Miloš Dašek

----- Original Message -----
From: "Daniel Valuch" <daniel.valuch@orange.fr>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, May 30, 2008 11:12 AM
Subject: problem s nastavenim rozlisenia v XP

zdravim,
nastavoval som rozlisenie displeja na jednom pristroji ktory bezi pod
Win XP koli remote desktopu a stala sa velmi zla vec :-/
Povodne rozlisenie bolo 640x480, nejak som preklikol na 800x600 a uz to
nejde naspat. Moznost 640x480 zmizla a zacina to na 800x600 co je znacny
prieser lebo okno ma velkost 800x600, ale lcd monitor len 640x480 takze
mam obraz za rohom a musim si ho posuvat mysou. Sypem si popol na hlavu
ze som to vobec chytal, ale da sa to nejak dostat naspat?
Ovladace grafickej karty nemam, neviem ci sa vobec da zistit co tam je,
je to krabica od Agilentu.
b.