11. prikazani - UBUNTU

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Květen 30 11:19:25 CEST 2008

Hmmm no dle meho se to na Ubuntu da take zjistit a dokonce i udelat
zkusebni chod nanecisto, ale to plati pri upgrade komponent NE pri zmene
verze.

Osobne provozuji ubuntu server na AMD64 X2 od LTS verze 6.04 az ted po
novou 8.04. Vzdy jsem upgradoval verze za chodu (mam dva servy paralelne
instalovane tak by to nebyla snad takova tregedie) a vzdy to proslo bez
problemu - za 10 minut bylo vymalovano. Problem nastal az u posledni
8.04 kde se to tak nejak divne smotalo - sice to probehlo bez chyb, ale
musel jsem to pustit nektere instalace jest enasledne rucne a i tak se
mi nekde server hlasi jinou verzi nez skutecne je. Jinak ale bezi stabilne.

Radek Vicek