LM3S101 - Cortex-M3, zkusenosti ?

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Pátek Květen 30 10:21:02 CEST 2008

Dekuji moc za reakci, i tohle mne napadlo a tak jsem zkousel i bez PLL
na 6MHz primo od krystalu. Zkousel jsem to i na interni oscilator (15MHz
+/-50%), take to nepomohlo. Uz si pripadam jako magor a navic zrovna ted
nemam cas si s tim hrat a prijit na to, coz mne vylozene ... rekneme stve ;)

--
Jiri Bezstarosti