LM3S101 - Cortex-M3, zkusenosti ?

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Pátek Květen 30 10:04:33 CEST 2008

Nestahoval jsem si datasheet (nechtelo se mi registrovat), ale mel jsem
podobne chovani u jineho chipu, protoze jsem si spatne nastavil PLL
(presneji po resetu se tam nastavovala urcita hodnota) coz melo za
nasledek praci jadra mimo dovoleny rozsah hodinoveho signalu. Vse
fungovalo az na to ze po par krocich skocilo zpracovani na vektor
preruseni chyby jadra. U 8b se mi neco podobneho taky stalo, kdyz jsem
nastavil vysokou prenosovou rychlost na ladicim rozhrani.
Vim ze s necim podobnym mate jiste rozsahle zkusenosti, ale clovek se
nekdy prehledne, hlavne kdyz si je v necem uplne jisty.

Tosa