LM3S101 - Cortex-M3, zkusenosti ?

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Pátek Květen 30 08:18:53 CEST 2008

Dik za napad. Mrknul jsem, ale jak se zda, na registr WDTCTL nesaham a
po startu ma bity RESEN a INTEN = 0, takze tohle nejspis ono nebude.

Pisu nejspis, zkusenost mi s kousky od LuminaryMicro chybi a poradit se
moc s kym (treba tady) neni. Asi jsem si mel koupit kit, ze jo ? No jo,
ale kdyz ja par kousku LM3S101 jen prihodil k objednavce, protoze cena
nestala za rec a ze si jednou zase koupim peknou hracku pro velke kluky.

Takze ono o nic nejde, stejne tam jsou v errata takove speky, jako
vystup klikance na vyvodech pri nabehu napajeni. To pak cloveka pri
cteni nejak prechazi nadseni ;(. Ovsem aspon tu hloupou LED jednu
hnusnou zelenou, pro vraceni sveho sebevedomi, bych rozblikal moc rad ;))).

--
Jiri Bezstarosti