silnoproud - kabely - zemneni a rozvadec

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Pátek Květen 30 00:36:08 CEST 2008

Zemnici drat pujde na svorku PEN-mustek (vy pisete PE), protoze na to
vedete i zlutozeleny z elektromeru.
Za proudovym chranicem je N (coz je vlastne PEN vypinatelny tim
chranicem) a PE.
Takze to mate dobre. Inspirovat zapojenim se muzete zde:
http://www.eon.cz/file/cs/distribution/regulations/EON-zapojeni_mericich_souprav.pdf
Maji tam sice proudovy chranic pred elektromerem, ale da se dat i za nej.

MH