Fw: Prichytka na saty

Hfmcons hfmcons@gmail.com
Čtvrtek Květen 29 21:18:57 CEST 2008

Nakonec mi švagrová poradila dřevěné kolíčky z ozdob na vánoční stromek, tak jsem ji hned o několik pumpnul a kromě toho že jsou o malinko větší a bílé to bude celkem použitelné. Tímto díky všem za nápady.
S pozdravem,
                     Miloš Dašek

----- Original Message -----
From: "Hfmcons" <hfmcons@gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, May 29, 2008 12:39 PM
Subject: OT: Prichytka na saty

Zdravím
Potřebuju elegantně přichytit malé kabílky k oděvu, co nejšetrněji. Zatím jsem zkoušel takové malé barevné kancelářské kolíčky, funkce by byla vyhovující pokud by ty kolíčky nebyly vyrobeny ze sádry s přídavkem špetky umělé hmoty pro chuť (lámou se). Řešil někdo takový problém či spíše, nějaký nápad by nebyl? Jedná se o kusovku.
Dík
S pozdravem,
                     Miloš Dašek