OT: Prichytka na saty

Jindra Polívka jpolivka@mbox.vol.cz
Čtvrtek Květen 29 13:42:34 CEST 2008

Male a silne magnety jsou i v kazde CD/DVD mechanice 2ks. Rozmery odhadem
4*7*1.5 mm.
Spise nez na hodinky je treba asi dat pozor na kardiostimulatory.
Jindra Polivka

Reseni s magnety se mi zda docela rozumne, i kdyz jako vsechno ma sve
mouchy, treba bacha na klasicke hodinky ;).

Koupil jsem na http://www.magsy.cz/ neodymove magnety. Jen takove
droboucke, snad 5mm v prumeru a 1.6mm vysoke (pokud si dobre vzpominam),
ale je to fakt sila na takove drobecky. Cenove mne vysly v radu malo
kacek za kus (nakonec se podivejte na web, ja jich bral snad 150), takze
dostupne to je fakt i bez velkych nakladu. Ale samozrejme zalezi na
tloustce toho obleceni, jak velke/silne magnety potrebujete.

--
Jiri Bezstarosti