LM3S101 - Cortex-M3, zkusenosti ?

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Čtvrtek Květen 29 13:29:45 CEST 2008

Zdravim.

Ackoli s ARM nemivam vetsi a nebo neresitelne problemy, u LM3S101 jsem
si natlouk cumak. Bohuzel ac se snazim sebevic, programek si krokuju,
par instrukci to udela a najednou bac a jsem v hard fault handleru a
vubec nevim proc. Zkusil jsem druhy kousek, chova se uplne stejne.
Filtrace napajeciho napeti, spravne napajeni, pripojeni krystalu atp., s
tim si snad rady vim, takze odpovedi typu "a mas tam napajeni" prosim
ponechme stranou, ruznych MCU mi beha dost, nejake ty zakladni
zkusenosti mam i kdyz nikdy nerikej nikdy, pochopitelne i tam mohu mit
botu ;). Cekam spis problem v tom, co delam spatne se softem. Kompilator
pouzivam od http://www.codesourcery.com/
ke stazeni zde: http://www.codesourcery.com/gnu_toolchains/arm/download.html
lite verzi z commandlajny, bez jakehokoli prostredi.

Je tady nekdo, kdo uz ma zkusenost s tim, ze by mu tenhle kousek behal.
Mam i vetsi brasky, ale chtel jsem zacit timhle trpaslickem a to jen z
touhy ho zkusit, nejde o zadny projekt, jen o touhu po poznani a citim
se tak nejak pokoren, ze nejak nemohu ani rozblikat LEDku a to jsem si s
tim "poctive hral" cele 2 vecery.

--
Jiri Bezstarosti