Re: OT Robotour - bodování

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Čtvrtek Květen 29 12:23:54 CEST 2008

From: "Kamil Rezac" <krezac@gmail.com>

> Ano, nadrzuje se robotum s nakladem - bonifikuje se, ze delaji neco
> uzitecneho - vezou naklad

Proti tomu taky nic nenamítám.

>  a nadrzuje se skupinkam (na podporeni spoluprace,
> potencialne i mezitymove) - puvodni idea byla, ze nekdo
> se soutezi zacina a nestiha dodelat logiku se muze pripojit
> k nejakemu pokrocilemu tymu a delat mu vagonek.

Poněkud nemůžu překousnout fakt, že 1 robot dostane nejvýše polovinu toho,
co dostanou 3, i kdyby uvezl 10 soudků a byl v cíli 2x rychleji. Podpora
mezitýmové spolupráce by jistě šla udělat i spravedlivějším způsobem. Tohle
je spíš něco jako kolektivizace.

> Tak tomu rikam slovo do pranice, budeme se tesit (a pokud budeme
> moct pomoct nejakou radou nebo zkusenosti, jsme k dispozici)
> Pokud tam budou ruzne stara decka, tak treba ti mladsi muzou
> delat vagonek a ti starsi chytreho robota... (ale osobne to povazuju
> do zacatku za moc velke sousto, dal bych prednost jednomu, ktery
> bude fungovat pred tremi, kteri nebudou)

Původní plán byl dělat jednoho, ale vadí mi, že bude pravidly znevýhodněn.

PH