Re: OT Robotour - bodování

Kamil Rezac krezac@gmail.com
Středa Květen 28 23:29:58 CEST 2008

Vepisu

> jasné, zda mi něco důležitého uniklo, nebo pravidla silně nadržují skupinkám
> oproti jednotlivým robotům.

Ano, nadrzuje se robotum s nakladem - bonifikuje se, ze delaji neco
uzitecneho - vezou naklad a nadrzuje se skupinkam (na podporeni
spoluprace, potencialne i mezitymove) - puvodni idea byla, ze nekdo se
soutezi zacina a nestiha dodelat logiku se muze pripojit k nejakemu
pokrocilemu tymu a delat mu vagonek.

> 1. Pochopil jsem dobře, že trojice robotů se třemi náklady dostane za
> projetí úseku 4, nebo 8 bodů?

ano

> 2. Když bude robot jeden, dostane jen 2, nebo 4 body?

ano, samozrejme pokud veze naklad

Ty prekazky (a tedy moznost objeti - zdvojnasobeni bodu) nebudou na
vsech segmentech!

> 3. Pokud platí 2, dá se jeden robot zrovnoprávnit tím, že za něj přivážu na
> provázek 2 dětské náklaďáčky, nebo musím do prvního robota dát nějaké
> blikátko a nechat za ním jezdit alespoň 2 hloupé roboty, co jen jedou za
> blikátkem?

Provazek nestaci, "Roboti se na trati nesmí dotýkat a vzdálenost
HEAD-BODY a BODY-TAIL nesmí přesáhnout 2m."
Roboti z felu uspesne delali kolonu mezi HEAD-BODY pomoci sonaru a
mezi BODY-TAIL pomoci cerveneho hadru a detekce barevneho fleku na
cmucam (slepenec kamerky a jednocipu)

> 4. Jak je vlastně definován náklad?

Petilitrovy soudek piva nebo jeho vahovy ekvivalent (treba nepripojena
nahradni baterka)

> Rád bych v tom měl jasno než pojedu na tábor. Chtěl bych tam s dětmi zkusit
> robota postavit. 3 roboty ovšem zaručeně nestihnem.

Tak tomu rikam slovo do pranice, budeme se tesit (a pokud budeme moct
pomoct nejakou radou nebo zkusenosti, jsme k dispozici)
Pokud tam budou ruzne stara decka, tak treba ti mladsi muzou delat
vagonek a ti starsi chytreho robota... (ale osobne to povazuju do
zacatku za moc velke sousto, dal bych prednost jednomu, ktery bude
fungovat pred tremi, kteri nebudou)

KR