OT Robotour - bodování

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Středa Květen 28 22:54:20 CEST 2008

Odstavec "bodování" jsem si v pravidlech přečetl několikrát, ale stále není
jasné, zda mi něco důležitého uniklo, nebo pravidla silně nadržují skupinkám
oproti jednotlivým robotům.

1. Pochopil jsem dobře, že trojice robotů se třemi náklady dostane za
projetí úseku 4, nebo 8 bodů?
2. Když bude robot jeden, dostane jen 2, nebo 4 body?
3. Pokud platí 2, dá se jeden robot zrovnoprávnit tím, že za něj přivážu na
provázek 2 dětské náklaďáčky, nebo musím do prvního robota dát nějaké
blikátko a nechat za ním jezdit alespoň 2 hloupé roboty, co jen jedou za
blikátkem?
4. Jak je vlastně definován náklad?

Rád bych v tom měl jasno než pojedu na tábor. Chtěl bych tam s dětmi zkusit
robota postavit. 3 roboty ovšem zaručeně nestihnem.

PH