OT: Format IntelHex

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Středa Květen 28 17:03:54 CEST 2008

Hezke odpoledne,

    bingo, tak to je presne ta informace, ktera mi chybela. Soucet
modulo 256, tak snad prijdu na to, jak tento soucet vysasit v mem programu.

    Pisu si takovy maly prevodni program. Puvodne jsem chtela chtela
neco prevest a nevedela jsem cim, no a tedka jde spise o to si dokazat,
ze to dokazu. Ted jiz vim, ze na muj puvodni problem existuje program
BIN2HEX, jenze kdyz uz je ten program rozepsany, tak jej chci dokoncit :-)

    Web srecord.sf.net neznam, ale juknu tam. Dekuji.

					Saša K. Svobodová

            www: http://www.zirafoviny.cz

           mail: sasa . svobodova      @            centrum.cz
   mobilni mail: svobodova . sasa      @       vodafonemail.cz