OT: Robotour - pravidla

Kamil Rezac krezac@gmail.com
Středa Květen 28 16:05:53 CEST 2008

Vypada to, ze maily chodi v zajimavem poradi, zase reakce na neco, co
mi jeste neprislo :(

Varianta, ze bude jen start a cil (resp. nejake kontrolni body cestou)
se samozrejme taky diskutovala, ale byla odlozena do doby, dokud se
nebude zvladat jednodussi uloha - vicemene pevna trasa, neboli
kontrolni bod na kazde krizovatce.

KR