OT: Robotour - pravidla

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Středa Květen 28 15:34:38 CEST 2008

Puvodni zprava ze dne 28.5.2008 od Kamil Rezac:

> PS: Tolik poznamek, ze pravidla jsou na ***, co se tady proslo za
> dva dny nezplodily vsechny zucastnene tymy za dva roky (pritom se
> jich potencialne nevhodna pravidla bezprostredne dotykaji). Asi
> zalezi komu o co jde, soutezicim zrejme o to postavit neco, co budou
> ostatni obdivovat a oceni, tady mi to bohuzel pripadne jako snaha
> ukazat, ze "kdybych ja chtel, tak bych vyrobil super pravidla,
> robota nebo cokoliv jineho..." (a to predevsim od lidi, co
> nekolikrat zduraznili, ze je ani nenapadne jit s kuzi na trh a
> zkusit neco postavit)... :-(

Co mam na tohle rict? To je na stejne urovni, jako kdyz jsem vyjadril
svuj nazor na Eurobot a nekdo mi rekl, ze co mam co kecat, kdyz jsem
se nezucastnil a zadneho robota nepostavil.

Kamile, pripada mi, ze nezvladas diskuzi. Pritom se odehrava naprosto
v pratelskem duchu. Ty se setkavas jen s lidmi, kteri odsouhlasi
naprosto vsechno, co reknes, pouze kyvaji hlavickami a nikdy nemaji
ani trosicku jiny nazor nez ty?

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem