OT: Robotour - pravidla

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Květen 28 14:53:19 CEST 2008

Ja jsem navrhoval zubaty kolecko (kovovy), ktere zmeni zvuk na ruznem
povrchu. Pokud by ten robot byl udelanej tupe tak aby se snazil jet tak,
aby ty predsunute zubace OBA musely co nejvic drkotat po asfaltu tak by
se robot mohl snad udrzet na ceste.

Ten zubac muze byt teoreticky neco jako mivala auta na prednim podbehu -
kulicka na peru, ktera zacla chrastit o obrubnik, kdyz se ho dotkla.
Pokud na tu strunu upevnim treba piezosnimac mam celkem slusny snimac.
Podobne jsou delane treba merice hrubosti povrchu. Neco jako obri
prenosky z gramofonu. :-)

Radek Vicek