OT: Robotour - pravidla

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Květen 28 14:46:52 CEST 2008

Tohle je velmi smutna argumentace - zvlast pokud je cilem vyrobit NECO.

Jezdil jsem jako modelar s rychlostnimi lodemi F1, ktere momentalne
zasly (jako kategorie) pro jejich technickou narocnost. Vim moc dobre co
obnasi vyrobit jen mechanicky vec tak, aby fungovala spolehlive v
pomerne narocnem prostredi (mokro, vibrace, vysoke merne vykony, vysoke
teploty, vysoke otacky) a to dlouhodobe - lod je celkem draha sranda
takze je treba aby vydrzela aspon par sezon. Stejne tak vim kolik to
obnaselo casu na trenincich, kdy se krome pilotaze overovala prave i
technika a v nemale mire i to sehrani se do tymu s mechanikem, kde bude
kdo stat, co bude delat a kde co bude polozeno.
Vim take jak to vypada na soutezich, kde se je velmi dobre videt kdo ma
natrenovano a kdo po startu da lod na vodu do 3 sekund a kdo zacne
hledat kam mu spadnul kabel od starteru. A protoze vim, ze tudy cesta
nevede - stoji to cas, penize, nervy bez hmatatelneho vysledku - tak o
necem co je cira utopie nebudu ani uvazovat. Takze to neni o tom, ze
"kdybych chtel...". Proste na to co chcete se necitim jako neco
realizovatelneho - rad vyseknu poklonu nekomu kdo to z ucastniku vystrihne.

Chapu, ze se to zucastnenych dotyka - kritika se spatne snasi, ale
nektere slepe cesticky (tykajicich se reseni vzniklych tyden pred akci)
mam uz za sebou a to do toho nebylo treba montovat ani elektroniku.

Mimochodem uz to tu zaznelo - pokud napisete do pravidel na plnou hubu,
ze cilem je vozitko navigujici se nejakym systemem ala oci cloveka tak
se vam si troufam tvrdit velmi smrskne ucast coz by asi nebylo prilis
ucelne.

Nebudu uz do toho nijak dal rejpat - preji vam uspechy i tak.

Radek Vicek