OT: Robotour - pravidla

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Středa Květen 28 14:36:00 CEST 2008

>Cara - obecne to neni trivialni, ale jde o pomerne jednoduchou ulohu
>se znamym resenim (pokud me pamet neklame, da se to udelat i bez
>procesoru), musi se tam "jen" (ted samozrejme trochu zjednodusuju, ale
>ne moc) poresit  technicke problemy (zakrytovani detektoru cary), neni
>treba hledat nove principialni napady... Prave proto se to dela na
>robotickych krouzcich, jako relativne nenarocne uloha, ktera rychle
>dava dobre vysledky a vyvola v deckach zajem aby se pustily do neceho
>slozitejsiho.

A presne kvoli tomuto by sa mohla obdobna uloha riesit aj v "dospelych" sutaziach, tentokrat vsak naozaj.
Aby bolo jasne, ze zivot je o niecom uplne, ale uplne inom nez tych dvoch optosnimacoch.

Chapem, ze v danej lokalite to jednoducho z principu ("neposkodis") nejde.

Mimochodom, ak by nebol problem laviciek, zrejme jedno z nie uplne najhorsich rieseni by mohlo byt obdobne - sledovat okraj chodnika vystrcenym ramenom (preto som sa predvcerom ci vcera pytal na definiciu vybocenia a na vysku ruzi). Ale obavam sa, ze duch sutaze by ma diskvalifikoval aj s tymto pristupom, ako "prilis jednoduchym a podobnym na sledovanie ciary"...

wek