OT: Robotour - pravidla

Kamil Rezac krezac@gmail.com
Středa Květen 28 13:35:58 CEST 2008

> Take si dovolim jednu poznamku. Kdyz clovek neco chce, musi si o to
> umet rict.
> Takze, jde-li organizatorum o vytvoreni robota ktery "umi videt",
> necht je tento pozadavek jasne vyjadren v preambuli souteze nebo na 1.
> miste v pravidlech. A ne to schovavat za jakehosi stezi
> definovatelneho ducha.

Z "Mottem letošního ročníku je důraz na autonomnost robotů a jejich
schopnost vypořádat se s překážkami." to dostatecne nevyplyva, ze
roboti, kteri nevnimaji prostredi nejsou to prave ?

KR

PS: Tolik poznamek, ze pravidla jsou na ***, co se tady proslo za dva
dny nezplodily vsechny zucastnene tymy za dva roky (pritom se jich
potencialne nevhodna pravidla bezprostredne dotykaji). Asi zalezi komu
o co jde, soutezicim zrejme o to postavit neco, co budou ostatni
obdivovat a oceni, tady mi to bohuzel pripadne jako snaha ukazat, ze
"kdybych ja chtel, tak bych vyrobil super pravidla, robota nebo
cokoliv jineho..." (a to predevsim od lidi, co nekolikrat zduraznili,
ze je ani nenapadne jit s kuzi na trh a zkusit neco postavit)... :-(