Re: osciloskop - kam tento svet speje :-)

danhard@volny.cz danhard@volny.cz
Středa Květen 28 12:11:08 CEST 2008

Oni v tom trochu kouzla jsou a to takova, ze je to udelane analogove
ve spec obvodu, ktery v drogerii nekoupis.
Aspon v takovej levnejch sunkach do ruky, co maji treba 5GS/s, treba
TDS3052B, na ten koukam nejcasteji.

Danhard