OT: Jen pro pobaveni, jak mi bouchla baterka

pavlp pavel pa-vep@atlas.cz
Středa Květen 28 06:37:51 CEST 2008

Zdravím,
tak mi při připojování svorky měniče na + pól bouchl akumulátor 200Ah , bylo to rána jakou jsem nikdy ještě nelyšel, zajímavé ovšem je, že žádná jiskra, prostě nic, šroub i svorka jsou úplně čisté, žádny náznak opálení, jen střepy horní části odlétly neznámo kam, no pár jsem jich našel a ani jsem nebyl potřísněn ničím, natož pak kyselinou.
Asi si jedenkrát za X dnů uprdla vodík ze spešl ventilů a to zrovna, když jsem připojoval měnič, samozřejmě vyplý a bez zátěže. Jenže to bylo venku a vodík by neměl mít takovou koncentraci.

vývoj software   http://visualprog.cz