osciloskop - kam tento svet speje :-)

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Úterý Květen 27 23:06:32 CEST 2008

Mne se nijak nedotkykate a pokud myslite muj roky zapraseny amatersky
web, tak s Vami jedine souhlasim, z toho to fakt vypada, ze do tohodle
absolutne nemuzu videt a ani muj profi web na tom neni o moc lepe ;). Ja
chtel jen naznacit, ze cele kouzlo je v tom, ze se pameti prostridaji,
stejne jako prevodniky a tak muze byt rychlost jednotlivych pameti a
prevodniku tolikrate mensi, kolik jich je. No a mensi a mene pouzder, no
jiste, ono tahat po velikych deskach nejaky GHz zrovna sranda nebude a
tam se nepletete, o tom opravdu moc nevim. Take mate pravdu, ze nevim co
obnasi vyvoj osciloskopu, jeste jsem to nedelal. Ale to prece neznamena,
ze bychom si nemohli popovidat o principech a treba mne vyvedete z mych
omylu.

Slozitejsi veci delam na zakazku a normalnim zakaznikum z ulice klidne
prodavam 7805 na desce - proc ne, kdyz to chteji ;). Nakonec nemam ani
moc duvodu se propagovat, stejne tezko stiham i bez reklamy a nejsou lidi.

--
Jiri Bezstarosti