OT: Robotour - pravidla

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Úterý Květen 27 21:52:17 CEST 2008

>Je vsak treba videt, ze to delaji ve volnem case atd. atd. Kritika je tu
>nekdy velice prikra. To si myslim nezaslouzi. Jsem rad, ze se najdou
>nadsenci, kteri podobne souteze organizuji a my mame kam jezdit :-).

To je fakt a ja im fandim; a ak sa kvoli tejto debate citia urazeni alebo nedoceneni - co sa mi podla ich trpezlivej reakcie nezda - tak sa ospravedlnujem.

Pan kolega Expert mozno napise nieco v zmysle, ze ak im vadi kritika, tak sa nemaju ozyvat; ale to nie je asi celkom ono. Ja si myslim, ze ta diskusia dava nieco aj nam aj im; a trocha ironie a satiry hadam nikomu nezaskodi, ci ano?

wek