osciloskop - kam tento svet speje :-)

Ondrej leguanolog@seznam.cz
Úterý Květen 27 21:19:21 CEST 2008

No a to je právě ten vtip - nějak uložit do paměti 1G vzorků není až zas
takový problém (i když už jen návrh vstupních obvodů pro pásmo
DC-10GHz...), ale pak je REAL-TIME zpracovávat je IMO největší know-how
výrobce. Přece jen když to má pak z tolika bodů počítat FFT nebo
analyzovat nějaké sériové sběrnice (kde o periodicitě nemůže být ani
řeč) a případně podle nich ještě spouštět. Osobně jsem viděl např.
nejmenovaný scope "střední střídy", který byl při hloubce paměti 10k
velmi svižný, 100k svižný a 1M neuvěřitelně pomalý. A co by teprve
udělal při  1G..

Když už jsme u těch osciloskopů, tak by mě zajímalo
1) Nevíte někdo, na jakém principu pracuje pokročilé spuštění (třeba
právě na události na sériové sběrnici)? Jestli se jako nějak real-time
přehrabuje v paměti, nebo tam má proprietní analyzátor té sběrnice.
2) Ten Agilent má na vstupu BNC konektor (pokud se nepletu), ale ten nás
učili, že pracuje max do 4GHz. Kde je chyba?

OH

--
Jabber: Iguaner@jabber.cz
ICQ: 122712466

|       IKORAS - My home-made MP3 player          |
|       http://ikoras.iglu.cz                     |