osciloskop - kam tento svet speje :-)

gatilo gatilo@centrum.cz
Úterý Květen 27 20:57:40 CEST 2008

 27.5.2008, 20:52:07

Kdysi se na toto pouzivaly takove anomalni soucastky jako jsou
Josephsonovy spinace, prirozene chlazene tekutym heliem.
Mozna proto si soudruzi vybrali k predvadeni prave CERN.
Proste tam tu masinu pripoji na trubky mistniho heliovodu a maji o
problem mene. :-)

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz