OT: Robotour - pravidla

ondra luciusb@centrum.cz
Úterý Květen 27 20:34:19 CEST 2008

Tak ted uz skutecne moc nechapu kam miris. Soutez nijak nezakazuje ucast
jednotlivcu, pouze tam je pozadavek aby si tym obstaral jednoho
rozhodciho. Pokud je nekdo opravdu tak bezvyhradny jednotlivec, ze i
toto je pro nej problem, tak muzeme asi udelat i vyjimku a nejakeho
rozhodciho mu sezeneme (jednomu takovemu uz jsme to slibili, ale
pochybuju ze neco skutecne udela). Takze  jedine omezeni pro jednotlivce
je v te narocnosti a to je diskutabilni. Co jsem tu psal o tymove praci
je muj nazor a v pravidlech to neni nijak podchycene. Nejak upravovat
pravidla, aby to bylo pro jednotlivce jednodusi asi opravdu nema rozumne
opodstatneni.
Ty majacky uz jsem psal, ze vychazeji z motivace robotickeho auta, kdy
pokryvat silnicni sit vlastnimi majacky je dost neresitelne, Ta
diferencialni gpska je dost sporna, ale rekl bych ze ta by mela projit,
ale ne uz pokud by si chtel nekdo delat DGPS sam. Ale je to jedno ze
zakladnich nastaveni souteze, stejne tak bychom se mohli ptat proc
nedelame radsi souteze lodi.