OT: Robotour - pravidla

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Úterý Květen 27 16:40:06 CEST 2008

Puvodni zprava ze dne 27.5.2008 od Kamil Rezac:

> Nekolikrat to tu zaznelo, ale zopakuju - hrajeme si na auticka -
> vlastni majaky je neco jako ze roboskodovky umi jezdit jezdit podle
> zelenych patniku, robovw podle modrych, roboferari podle cervenych,
> robokia podle zlutych, roboporsche podle cernych.... To nam ty
> krajnice zacinaji zajimave vypadat, aby tam jezdily vsechny modely.
> Nebo proste rekneme, ze se vlastni patniky pouzivat nesmi a musi se
> vzit za vdek temi verejne dostupnymi (gps - zlute na jedne, bile na
> druhe strane)

Tady preci nejde o barvicky, to je mimo misu. Jde o to, jestli by
nekdo nedokazal navigacni system udelat presnejsi, pripadne zprestnit
ten stavajici svymi prostredky.

> Nebo kdybych byl brutalni, proste tenhle pisecek ma tahle pravidla,
> ale nikomu neni braneno postavit si vlastni piskoviste (soutez), kde
> roboti budou muset mit vlastni majaky nebo na predku cirkularku na
> odstranovani prekazek... Treba bude mit vetsi uspech....

Ehm, co je na tom brutalniho? Kdyz nechces reagovat na (me) dotazy
kolem Robotour, tak proste nereaguj, nikdo Te ani v nejmensim nenuti.
Sam ses ujal odpovidani, tak toho vyuzivam a ptam se a rikam sve
nazory a postrehy. Na tom, ze mi dovolis si udelat vlastni soutez, nic
moc brutalniho nevidim :-)

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem