problem s nakup na ebay

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Úterý Květen 27 15:22:14 CEST 2008

Prostě akorát neochota zařizovat posílání do zahraničí, který je daleko
složitější. S dobírkou to nemá společnýho vůbec nic, na eBay se téměř
vždycky platí předem obvykle přes PayPal, ale Němci jsou často neschopní si
PP zřídit, takže tam většinou přes bankovní příkazy. Podobný zkušenosti mám
ještě s Rakušákama a Kanaďanama...
Cena poštovnýho do ČR často není uvedená, ale stačí se prodejce zeptat,
kolik bude stát za předpokladu, že je ochoten do ČR poslat, což v eBay vidět
je.