OT: Robotour - pravidla

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Úterý Květen 27 11:08:42 CEST 2008

Dakujem za upresnenie.

>Muzu tim robotovi naznacit, ze dela neco spatne (takze treba zpomali,
>prepne detekci obrazu z kamery do nejakeho nouzoveho rezimu nebo
>podobne...

Este stale postradam zmysel. To akoze ma robot nejaku dokonalejsiu navigaciu, ktoru zapne len ked mu stlacim tlacitko (a navyse je uz vtedy v nejakej blbej polohe, ale ta dokonalejsia navigacia vie presne kde je?) Zda sa mi to nezmyselne, ale nie som odbornik.

>Podle meho chapani ne (pokud je majakem mysleno, ze neco pridam do
>prostredi - autu taky napred nenamaluju caru, po ktere pojede). Ale
>treba petr kubac teoretizoval o detekci dostupnych rozhlasovych
>vysilacu, to by bylo ok - je to soucasti prostredi.

Super.

A mohol by robot rozhadzovat svoje vlastne majaky? Vyzaduje sa, aby vsetko co odstartovalo, doslo aj do ciela?

wek