OT: Robotour - pravidla

ondra luciusb@centrum.cz
Úterý Květen 27 10:39:27 CEST 2008

Petr Zahradnik wrote:
> Puvodni zprava ze dne 27.5.2008 od ondra:

> Takze jsem proste vymotivovan.

No to zalezi na tobe, treba te naopak bude motivovat to, ze nam to vsem
ukazes, jak to jde udelat v jednom. My, nebo alespon ja, si myslime ze
to neni ta nejlepsi cesta a snazime se robotiky motivovat k spolupraci.
Euroboti se snazi o totez, tusim ze v jejich pravidlech je to vyjadreno
vetou "Jeden clovek neni tym". Tedy pokud nekdo chce delat vse sam, muze
to obejit a zapsat do tymu nejake dummy cleny, ale donuti ho to se nad
tim nejdriv zamyslet..

> Mam rad, kdyz tohle nekdo urcuje, co je na koho moc. U zakazniku to
> zase funguje obracene, ti rikaji: "Potrebujeme napsat takovyhle
> program, no to je jednoduche, to mate hned."

Neberte to jako ze nekomu neco urcujeme nebo tak, ale snazime se predat
vlastni zkusenosti (a mnohokrat opakovane zkusenosti ostatnich). Podle
me maly tym lidi je nejucinejsi. Jednotlivec ma ruzne nezadouci
tendence, napriklad se upnout na jednu myslenku a podobne. Je ozkouseno
ze i naprosto laicky clen tymu se spoustou hloupych otazek dokaze velice
pomoci. Verim ze jsou i lide co toho zvladnou vic samy, kdyz je nikdo
neotravuje, ale ti se snad zvladnou vyporadat i s  pro ne nevhodnymi
radami..

> Jak rikam, nebudu najimat hostesky...

Myslim si ze pokud tady pozadas o pomoc, tak ti spousta konferujich rado
pujde delat rozhodciho a pomocnika aniz by si delali narok na slavu..

Ondra