Pocitac umrel...?

oja ondrej.janovsky@alarex.cz
Úterý Květen 27 10:02:21 CEST 2008

Zrovna v patek jsem byl na prasky. Zacalo to WIFI routerem, ktery po
oficialnim upgrade zapomel, ze ma WIFI. Nepomohlo tovarni nastaveni,
navrat ke starsimu firmware, resetovani do tovarniho nastaveni.
Tak jsem ho nastvane vypnul a sel objednat jiny (pripojen pres GPRS) .
No a protoze to bylo takove pooomaaaalleeeee, tak jsem cca. za pul hodky
znovu zapnul wifi router, ze se pripojim kabelem a udelam objednavku
tam. No a vykoukla na mne vesele fungujici WIFI, jako by se nechumelilo.

Pak mi zacal blbnout ASUS EEE, najednou neumel nacist zadnou SD kartu.
Opet nepomohlo ani nabootovani cisteho systemu z USB, ani default.
nastaveni BIOSU. Tak jsem mu sebral na pul hodiny baterku a svete div
se, vse opet bezi.

Bud jsou to trpaslici, a nebo interni FLASH, kam si zarizeni rvou za
provozu pracovni data a obcas se to nevymaze jak by melo.

Oja